Kdy je nutná registrace při vyřizování půjčky?
Občas se může stát, že při vyřizování rychlé nebankovní půjčky je klient vyzván k tomu, aby se registroval jako zákazník. Většinou je to zdůvodňováno tak, že tak žadatel o rychlou nebankovní půjčku získá další výhody, které jiný, běžný žadatel o rychlou nebankovní půjčku nezíská. Což je někdy pravda, jindy je registrovaný zákazník neustále kontaktován pro zřízení si další, o něco výhodnější půjčky.
Typickým příkladem těchto půjček může být i mikropůjčka do 5000 Kč.
Obvykle je registrace automatická
Protože při zřizování rychlé nebankovní půjčky si žadatel vyplňuje údaje sám a také uvádí základní kontaktní údaje, jako je telefon, adresa a email, pak obvykle automaticky souhlasí s tím, že jej poskytovatel rychlých nebankovních půjček bude i dále kontaktovat. Jedině, pokud vyloženě nesouhlasí, nebo později může svůj souhlas odvolat a více od poskytovatele rychlých nebankovních půjček nemusí být kontaktován.
Jak kontaktování probíhá
Protože boj o zákazníka je v dnešní době více než důležitý, jsou používány různé prostředky, mezi které patří obvykle časté kontaktování již získaného zákazníka s novou, vylepšenou nabídkou. Na o něco lepší nabídku rychlé nebankovní půjčky často lidé slyší a další takovou rychlou nebankovní půjčku si rádi zřídí. Ulovit klienta a udržet ho je v dnešní době velice důležité a prostředek přímého oslovení je tou nejlepší zbraní, jak klienta udržet.
Rychlé nebankovní půjčky nejsou levné
Asi málokoho překvapí, že rychlé nebankovní půjčky jsou zrovna levnou záležitostí. Ač to tak nemusí na první pohled vypadat, je to bohužel jasný fakt, že rychlé nebankovní půjčky nejsou dlouho zvažovanou investicí, ale krokem, který má zabránit rozhodování a okamžitě a rychle si půjčku zřídit. To samozřejmě tak nějak zatajuje výhodnou, respektive nevýhodnost rychlých nebankovních půjček. Jsou drahé a pro běžné užití dost nevýhodné.