Jak se připravit na stěhování kanceláří i celé firmy?
Obsah článku
Čeká vaši firmu v blízké době stěhování do nových prostor? Přesun kanceláří je stejně náročný jako každé jiné stěhování, ne-li dokonce náročnější kvůli velkému tlaku na rychlost a efektivitu celé akce. Na takovou velkou akci je v každém případě potřeba se dobře připravit. Jak a co přípravy všechno obnáší? To se dozvíte v dnešním článku.
Správný partner se zkušenostmi
Myslíte si, že celé stěhování zvládnete hravě levou zadní s pomocí zaměstnanců? Možné to samozřejmě je, ale pokud se chcete vyvarovat logistickým problémům a časovým skluzům, vyplatí se najmout profesionální firmu. Zkušená stěhovací firma, jako je například stěhování kanceláří Plzeň, představuje tu nejefektivnější pomoc se stěhováním nejen kanceláří.
Straší-li vás cena, která ve vaší fantazii jistě dosahuje astronomické výše, nemusíte se obávat. Najmout si dnes stěhovací firmu nezruinuje domácí rodinný rozpočet, tak ani ten firemní. Profesionální firma je vybavena nejen zkušenými profesionály, kteří přestěhují cokoliv a kamkoliv, ale i dostatkem stěhovacích vozů, v nichž na jeden závoz odstěhujete opravdu velkou část vybavení.
Dobrá organizace
Ať už se rozhodnete pro stěhování s pomocí stěhovací firmy, nebo to celé necháte na svých zaměstnancích, v každém případě je klíčové detailní a kvalitní zorganizování celé akce. O to více, pokud byste stěhování rádi provedli během pracovní doby. Které oddělení půjde jako první, kdo se postará o převoz elektroniky, rozložení nábytku, bezpečné zabalení křehkých nebo drahých předmětů a vybavení? Jen malá chybka v organizaci může totiž zhatit nebo velmi zkomplikovat celý proces stěhování.
I v tomto ohledu mohou být profesionální stěhovací firmy velkou pomocí. V přípravě a organizaci velkých stěhování a přesunů jsou jednoduše řečeno jako ryby ve vodě a upozorní vás na všechna obvyklá úskalí i možné a zcela nečekané problémy. A upřímně řečeno, pokud skutečně toužíte přestěhovat kanceláře za plného provozu, hladce zvládnete to jedině s profi stěhováky.
Dostatek obalového materiálu
Také při stěhování kanceláří platí zlaté pravidlo obalového materiálu, které zní – čím víc, tím líp. Nábytek by měl být (pokud je to jen trochu možné) v rozloženém stavu, kabeláž pečlivě smotaná a uložená, všechna elektronika bezpečně zabalená, dokumenty v přehledně popsaných krabicích. Nebudeme lhát, spotřeba je skutečně veliká.
U dobrých stěhovacích firem není problém objednat veškerý potřebný obalový materiál. Krabice, strečové i bublinkové fólie, lepicí pásky – to vše se bude určitě hodit. Navíc pokud si nevíte rady s tím, jak zabalit například elektroniku tak, aby se při převozu nepoškodila, stěhovací profesionálové se o dobré zabalení rádi postarají.
Co myslíte, to je víc než jeden dobrý důvod proč nechat stěhování kanceláří a firmy na profesionálech, no ne?