Hledáte nové způsoby propagace vaší firmy? Zapojte do ní i tištěná reklamní trička
Firmy se neustále snaží hledat způsoby, jak propagovat svůj brand či produkty. Většina z nich tak aplikuje složité marketingové strategie, které mohou mnohdy stát nejen spoustu práce. Jen málokdo z nich však přistoupí, k již lety ověřeným taktikám, které prostě fungují. Jednou z nich jsou i tištěná reklamní trička, která mohou povědomí o vaší značce rozšířit mnohem rychleji a efektivněji, než byste zprvu čekali.
Nízké náklady a efektivní propagace
Potisk reklamních triček a jejich distribuce se již desítky let řadí mezi jedny z nejvyužívanějších marketingových strategií. Jednoduše, a hlavně efektivně, tak můžete propagovat svoji značku či dokonce produkt, a to za přijatelně vysoké náklady.
Ty jsou z dlouhodobého hlediska nižší než náklady na jiné druhy reklam například v médiích či sociálních sítích. Stačí, když trička natisknete, o což se většinou postará velkoobchod s textilem a následně je rozšíříte buď mezi své zaměstnance, nebo zákazníky. Využít můžete i influencery, díky kterým se vaše značka dostane rychleji do podvědomí široké veřejnosti.
I reklamní tričko by mělo být kvalitní
Reklamní tričko sice není vašim vlastním produktem, ale na druhou stranu něco o vás vypovídá. Proto byste měli dbát na jeho kvalitu, díky které dáte nejen lidem najevo, že si na své práci dáváte záležet. Svoji pozornost však zaměřte i na volbu designu, který by měl být dostatečně reprezentativní.
V první řadě se zaměřte na výběr barev, které mohou korespondovat s vaším logem či barvami vaší společnosti. Aktuálně je nejlepší držet se spíše jednoduchosti a minimalismu. S potiskem triček i návrhem jejich designu vám pomůže česká firma Xfer, která má v tomto oboru již několika leté zkušenosti. Kromě triček vám dokáže vyrobit a potisknout i mikiny, polokošile či bundy na míru.