Automat místo živého člověka aneb odkud pramení nespokojenost Čechů s dodavateli energií?
Nejčastějším impulsem ke změně dodavatele plynu nebo elektřiny je především slibovaná nízká cena. Ne vždy jde však tento benefit ruku v ruce s dalšími užitečnými službami. Vždyť k čemu je vám nízká cena elektřiny na faktuře, když se v případě problému pomoci takřka nedovoláte?
A rozhodně nejde o nadsázku. Vždyť u některých velkých dodavatelů energií se může volání na bezplatnou zákaznickou linku změnit doslova v několikahodinový horor, kdy jste automaticky přehrávanými vzkazy nestále nabádáni k trpělivosti, případně je vám do sluchátka přehrávána rádobyuklidňující hudba. A když se už konečně po mnoha peripetiích dostanete k živé obsluze, hovor záhadně vypadne. Také to znáte?
Špatná péče o zákazníky je minulostí
V naprosté většině případů je tento stav způsoben nedostatečnými kapacitami na straně dodavatele elektřiny a plynu. Vždyť zákazník je pro ně jen příslovečná položka na faktuře, a ta přece může počkat. Navíc je všeobecně známo, že lidé mění své zažité zvyklosti jen neradi, takže i když si na své „energeťáky“ stěžují, pryč neodejdou.
A právě to se snaží změnit společnost epet, která v posledních letech pravidelně investuje do vylepšení svých prozákaznických služeb. Kromě příznivých cen plynu a elektřiny (malou plynovou ochutnávku můžete najít zde – https://www.epet.cz/plyn/) tak nabízí například i své vlastní callcentrum, jež je v době vyššího zatížení okamžitě posíleno externími službami, které dokáží vyřídit až dvakrát více hovorů než obvykle!
Ten nejlepší ukazatel kvality
K firemní politice rovněž patří pravidelný monitoring spokojenosti zákazníků a reakce na jejich podněty. Epet tak například vůbec nevyužívá služeb automatické hlasové obsluhy a umožňuje rychlou a přesnou orientaci v cenících.
Ty na svých stránkách neskrývá (vše o cenách elektřiny najdete na https://www.epet.cz/elektrina/), a pro snazší porovnání vašich aktuálních plateb za energie s předkládanou nabídkou nabízí rychlé nahrání faktury i přes počítač nebo mobil. Stačí zanechat kontakt a velmi brzy se vám ozve zkušený operátor s nabídkou ušitou přímo na míru. Navíc neplatíte žádné aktivační poplatky, ani se nemusíte zabývat složitou administrativou. Vše tady totiž vyřídí jednoduše a vás.